V mladoboleslavské Adidas Aréně při sobotním ligovém utkání FK Mladá Boleslav - FK Teplice odstartoval projekt České televize k podpoře slušného a kultivovaného fandění při sportovních akcích za účasti bubenického souboru Groove Army, k nimž se neplánovaně přidali spolu s běžnými diváky i návštěvníci z TJ Tatran Hostinné.
Výprava pětapadesáti dětí pod dozorem trenérů TJ Tatran Hostinné si v doprovodu manažera komunikace FK Mladá Boleslav Jiřího Korose v sobotu 19. září 2015 před ligovým zápasem prohlídla zázemí Městského stadionu Mladá Boleslav - Adidas Aréna i zákulisí, kam nemá veřejnost běžně přístup, to znamená hráčské šatny včetně kabiny určené pro prvoligový tým, posilovnu a tiskové středisko. Na památku si pořídila společné foto na hlavní hrací ploše Adidas Arény.
Protože pro děti z Hostinného bylo součástí návštěvy mladoboleslavského Městského stadionu - Adida Arény i zhlédnutí prvoligového utkání, zažily na vlastní oči a uši živé vystoupení bubenického souboru Groove Army, blízko jehož stanoviště měly rezervovaná místa na východní tribuně.
„Líbilo se mně, jak se děti bez pobízení zcela přirozeně přidaly a fanděním přispěly k výhře boleslavských fotbalistů," pochvaloval si manažer komunikace FK Mladá Boleslav Jiří Koros.
Bubeníci Groove Army v Mladé Boleslavi předvedli v praxi podobu projektu České televize Fandím (www.fandim.cz). Diváky ligového utkání FK Mladá Boleslav - FK Teplice bavili neúnavným rytmickým přílivem dobré nálady s profesionálními parametry, a to před výkopem, v průběhu hry, o přestávce a dokonce i chvíli po skončení zápasu. Oživení sobotního fotbalového večera ocenila většina přítomných diváků a s nimi i manažer Jiří Koros: „Dětem z Hostinného i bubeníkům Groove Army jménem klubu děkuji, jak společně podpořili a zpestřili atmosféru fotbalového utkání."
Text je převzaný z oficiálních stránek mladoboleslavského klubu (http://www.fkmb.cz/ostatni.php?article=8931).